Picculi ganci di vestiti, simplici per sceglie è cumprà

A funzione primaria di uganciu di vestiti.

Un ganciu hè un articulu utilizatu per appiccà a ropa in una certa zona.A maiò parte di i ganci sò fatti o linee deformate o anguli piegati di materiali metallici o altri materiali duttili per agganciare vestiti, pantaloni o altri scopi principali.

Classificazione cumuni di i ganci di vestiti.

Sicondu l'usu, pò esse divisu in: ganci di vestiti di camera da letto, ganci di vestiti di cucina di sala da pranzu, ganci di vestiti di bagnu, ganci di vestiti di stanza di i zitelli, ganci di vestiti di studiu chjuchi, ganci di vestiti publicu, ganci di vestiti di mobili.
Sicondu a struttura, pò esse divisu in: ganciu unicu, ganciu di fila, ganciu multifunzione, ganciu in forma speciale, ganciu esposta, ganciu nascostu.
Sicondu u materiale, pò esse divisu in: ganciu di ramu, ganciu d'acciaio inossidabile, ganciu di lega di zincu, ganciu d'aluminiu spaziale, ganciu di plastica, ganciu, ganciu di porcellana, ganciu epossidicu, ganciu di legnu.

U scopu principale di u ganciu

U ganciu di mantellu hè adattatu per appiccicà i mantelli è i cappelli per impediscenu chì i mantelli è i cappelli s'arruganu per via di a piazza aleatoria, chì dannu l'aspettu.I ganci di vestiti cumuni sò ganci di legnu, ganci di metallo è ganci di plastica.

Trattamentu di a superficia di u ganciu.

U trattamentu di a superficia di u ganciu include chrome brillanti, chrome sabbia, chrome brushed metal, ottone, ramu, culore di pistola, imitazione d'oru, oru, oru K, anodizazione, etc.

I ganci sò belli fatti.

A maiò parte di i ganci metallici anu un travagliu squisitu, un aspettu elegante, diverse forme è disinni, è parechji culori.In quantu à u disignu di a forma, ci sò anellu, ganciu d'arcu, ganciu drittu, ganciu doppiu, conu blunt, gabbia sferica, etc.;in quantu à u culore, ci sò oru, argentu, ramu, sabbia d'oru vietnamita, argentu di sabbia, sub-negru, oru spazzolatu, argentu spazzolatu, metallu spazzolatu blu, spazzolatu verde, etc.. Ganci magnetichi fatti di resina composta anu diverse forme, alcuni sò ovali, alcuni sò quadrati.

U rendiment di u ganciu ùn hè micca brusgiatu è ùn invechja micca.

U funziunamentu ùn hè micca coca, micca invechjamentu, pò purtà 2kg d'oggetti appesi.Sembra exquisite è bella, culurita è piacevule à l'ochju.À u stessu tempu, u magnetismu hè ancu assai forte, chì pò esse aderitu à l'uggetti cum'è frigoriferi, forni di micru, porte è finestre di ferru, etc., è pò ancu esse adsorbitu nantu à utensili di legnu è pareti cù un adesivu in i dui lati di l'anellu, chì ùn hè micca faciule per esse danatu è bruttu.Adsorbe l'uggetti è hè robusta è durable.


Tempu di Postu: Mar-09-2022