Cumu pulisce è disinfettate durante l'epidemie

A nova epidemia di coronavirus hè assai severa. Per quessa, sia in casa sia fora, per isolà a diffusione di u virus, questa hè una misura assai impurtante. Tuttavia, per assicurà a famiglia, l'igiene persunale hè u fundamentale per isolà a diffusione di u virus. .Oghje, vi insegneraghju cumu per pulizziari è disinfettate u hardware è a serratura di a porta di casa, per isolà u virus.

Tutti in a casa certamenti averebbe disinfettante è alcolu è altre forniture di pulizia è di disinfezione. Ma l'usu di sti prudutti di disinfezzione o prucessu di disinfezzione in fattu, ci sò parechje cose chì ùn sapemu micca.
1.Disinfect a superficia di hardware è a serratura di a porta è altri oggetti: i prudutti chì cuntenenu u cloru ponu esse selezziunati (per esempiu, 84 disinfettante), 75% è più di 75% etanolu (ie alcolu).
2.Disinfettate e mani: Pulite e mani cù disinfettante per e mani.
3.Disinfect the room: Mix 84 disinfectant è acqua in a proporzione di 1: 99, Allora sguassate u pianu, 1-2 volte à settimana, è dopu spessu apre a finestra per a ventilazione, è apre ogni volta per 20-30 minuti.
4.Disinfectate a tavola: Coccia a tavola in acqua bollente per 15-20 minuti, o mette in u sterilizzatore.
5. Disinfectu toilette: Asciugà cù u cloru chì cuntene disinfettante, dopu à 30 minuti, risciacquate cù acqua.

U sopra hè nantu à e precauzioni di pulizia è di disinfezione, Virus ùn hè micca terribili, terribili ùn hè micca attentu. Per quessa, a salute è a sicurità persunale è ambientale hè assai impurtante. Tutti anu a rispunsabilità di travaglià inseme per luttà u virus.


Tempu di post: Jul-02-2020